دیدار دبیر اجرایی و هماهنگی امور روحانیت وزارت نفت با آیت الله قربانی ( 6 آبان 96 )


سفیرسبز : حجت الاسلام حاج احمد سعادتی، دیدار دبیر اجرایی و هماهنگی امور روحانیت وزارت نفت با حضرت آیت الله زین العابدین قربانی ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار کرد .

آیت الله قربانی در این دیدار ضمن تقدیر از خودباوری و نوآوری و توانمندی نیروهای شرکت نفت گفت : انقلاب افرادی را تربیت کرد که خلاق و ایثارگرند زیرا وقتی آمریکایی ها چاهها ما را مورد اصابت قرار دادند ، فرزندان ما با ایثار و فداکاری نبوغ خود را متبلور کرده و چههای مشتعل را مهار کردند .

وی ادامه داد : از توانایی های بچه های تربیت شده قرآن و اسلام همین بس که در زمان سوختن چاههای نفت کویت به کمک آنان رفتند و در میان ناباوری جهانیان چاههای نفت آنان را نیز مهار کردند .

نماینده ولی فقیه گفت : روحانیت باید این روحیه ایثارگری به وجود آمده در فرزندان ما را تقویت کند زیرا اگر فتوری در اینان پدید آید موجب شکست انقلاب خواهد شد .

وی در ادامه گفت : روحانیت آگاه و مطلع باید در جای جای کشور به ویژه در شرکت ملی نفت حضور داشته و پاسخگوی شبهات مردم باشد .

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سعادتی گزارش از عملکرد روحانیت در راستای روشنگری ، آموزش و اقامه نماز در بخش های مختلف شرکت نفت ، حتی بر روی سکو های نفتی ارائه نمد و در پایان حضرت آیت الله قربانی برای همگان آرزوی ختم بخیری نمود.  

گفتنی است دبیر ستاد اقامه نماز شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی کشور ، مدیر و معاون اداری مالی پخش فراورده های نفتی استان حجت الاسلام سعادتی را همراهی می کردند .  

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام