دیدار نماینده ولی فقیه در استان گیلان با استاندار البرز در کرج ( 31 شهریور 96 )


سفیر سبز : حضرت آیت الله زین العابدین قربانی ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز پنجشنبه در مسیر بازگشت از اجلاس خبرگان در استان البرزبا محمدعلی نجفی ، استاندار البرز دیدار کرد و انتصاب نمایندگی عالی دولت در استان را به ایشان تبریک گفتند.

آیت الله قربانی در این دیدار طی مصاحبه ای با شبکه استانی البرز با اشاره به سبقه آشنایی دیرینه با دکتر نجفی بعنوان یکی از شرکت کنندگان کلاس های درس پیش از انقلاب خود اظهار داشت: اشراف آقای دکتر نجفی به مسائل گیلان به توسعه استان ما کمک می کرد و ما راضی به این جابجایی نبودیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه تصریح کرد: در تماس با وزیر محترم کشور در مورد ابقای ایشان در گیلان چون گفته شد تجارب ایشان به توسعه البرز کمک می کند به تصمیم وزیر محترم احترام گذاشتیم و به این جابجایی رضایت دادیم، چرا که هدف خدمت به کشور، نظام و اسلام است.

وی افزود: انتخاب آقای نجفی بعنوان استاندار البرز کمک در جهت توسعه این استان است و ما نیز این حسن انتخاب را تبریک می گوییم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پایان این دیدار مشترک برای "محمدعلی نجفی" استاندار البرز آرزوی توفیق روز افزون داشت و از خدمات ایشان در دوره استانداری استان گیلان نیز قدردانی نمود .

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام