نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

خدمت به مردم بهترین عبادت است ( 25 تیر 96 )


سفیر سبز : نماینده ولی فقیه در گیلان تامین اجتماعی و ایجاد زمینه برای درمان مردم را یکی از تدبیرهای مسوولان در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت:  خدمت به مردم بهترین عبادت است.

آیت الله زین العابدین قربانی امروز در دیدار با مدیرکل، مدیر درمان و مسوولان تامین اجتماعی گیلان با تبریک هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: پیامبر (ص) فرمود؛ محبوب ترین انسان ها نزد خداوند افرادی هستند که به مردم خدمت کنند و موجب سرور و خوشحالی آنها شوند.

وی ادامه داد: خداوند تمام انسان ها را یکسان نیافریده و بعضی از افراد دارای فکر، اندیشه و تلاش هستند و نه تنها می توانند نان و سلامتی زندگی خود را تامین کنند بلکه توانایی زیر پوشش گرفتن ده ها نفر دیگر را دارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به تدبیر نظام اسلامی در تامین اجتماعی و درمان جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تشکیلات تامین اجتماعی نهادی غیر دولتی است اما اگر این سازمان نیز وجود نداشت، نظام اسلامی وظیفه تامین مساله بهداشت و آینده مردم را به عهده داشت تا مشکلات جامعه برطرف شود.

آیت الله قربانی با بیان اینکه خداوند به انسان توانایی و امکانات برای زندگی آبرومندانه را داده است، تصریح کرد: انسان ها حق به ذلت کشاندن خود را ندارند و فرد مسلمان نباید تکدی گری کند.

وی، تمام انسان ها را دارای حق شهروندی خواند و بیان کرد: انسان ها حتی نسبت به تامین آب و غذای حیوانات نزد خداوند مسوول هستند ضمن اینکه حفظ طبیعت و گیاهان از وظایف انسان ها محسوب می شود.

امام جمعه رشت به توجه مکتب اسلام به تمام مسایل زندگی انسان اشاره کرد و گفت: در سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به گیلان نسبت به وضعیت نامناسب  رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت تذکر لازم را دادم و مقرر شد در مدت چهار سال آینده این مشکل برطرف شود.

آیت الله قربانی با  اشاره به آلودگی محیط زیست با شیرابه زباله ها، خاطرنشان کرد: از سال های گذشته پیگیر مسایل مذکور هستم.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه به شتاب مسوولان برای خدمت به مردم به منظور تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم بهترین عبادت است و بهترین افراد کسانی هستند که به جامعه خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسوولان وظیفه دارند مشکلات مردم را برطرف کنند، اظهار کرد: اگر انسان آبروی خود را برای برطرف کردن مشکل مردم هزینه کند نزد خداوند بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام