رئیس ستاد نماز جمعه رشت خبر داد : دیدگاه (0)

رویکرد جدید در فعالیت‌های ستاد نماز جمعه رشت + تصاویر ( 14 تیر 96 )


سفیر سبز : رئیس ستاد نماز جمعه رشت از رویکرد جدید در فعالیت‌ها و برنامه‌ها به صورت کاربردی و میدانی در این ستاد خبر داد.

محمدعلی فلاح شجاعی پیش از ظهر امروز در جلسه مشورتی ستاد نماز جمعه رشت با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان به جامعه انقلابی ایران اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به موضوع مذکور برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی، نسبت به سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد زیرساخت شخصیت فکری جوانان در راستای خنثی کردن ترفند دشمنان تأکید کرد و افزود: امر مذکور نیازمند همکاری و هماهنگی مدیران دستگاه‌های مختلف است.

فلاح شجاعی در ادامه از تغییر رویکرد فعالیت ستاد نماز جمعه رشت خبر داد و بیان کرد: سال‌های گذشته اتفاق‌های خوبی در ستاد نماز جمعه رشت افتاده است اما در رویکرد جدید فعالیت‌ها و برنامه‌ها به صورت کاربردی و میدانی انجام می‌شود.

رئیس اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هماهنگی با آموزش و پرورش به منظور حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه از اقدام‌های انجام شده در گذشته است و استمرار پیدا می‌کند، تصریح کرد: شهرداری رشت در بسیاری امور باید در میدان باشد.

وی، خواستار عضویت افتخاری تمام مدیران دستگاه‌ها در هیأت مدیره ستاد نماز جمعه رشت شد و گفت: نماز جمعه پایگاه و قرارگاه فرهنگ عمومی و ملی محسوب می‌شود و این امر نیازمند برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف است.

فلاح شجاعی با اشاره به اینکه فعالیت‌های ستاد نماز جمعه رشت با کمک دستگاه‌های مختلف و پیشتازی علما برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: مشروعیت تمام فعالیت‌ها در ستاد نماز جمعه رشت با رهنمودهای آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان است.

رئیس ستاد نماز جمعه رشت، فعالیت اعضای این ستاد را طبق دستورالعمل ستاد نماز جمعه کشور عنوان کرد و یادآور شد: در تلاش هستیم خدمات بهتری به نمازگزاران ارائه کنیم تا نماز جمعه رونق بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ارائه ویزیت رایگان در نماز جمعه رشت از خدمات ارائه شده در مصلای رشت است، اظهار کرد: روزهای جمعه خدمات پزشکی رایگان به نمازگزاران مرد و زن ارائه می‌شود.

فلاح شجاعی، وجود کارشناس حقوقی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای مسائل خانوادگی و کارشناسی بهداشت به منظور مشاوره امور بهداشتی را از خدمات ارائه شده در مصلای رشت ذکر کرد و افزود: آزمایش رایگان قند خون و فشار خون از دیگر خدمات ارائه شده توسط ستاد نماز جمعه رشت است.

رئیس اجرایی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، ملت ایران را نماد محبت و خیرخواهی در بخش‌های مختلف خواند و بیان کرد: فرهنگ‌سازی به منظور ارائه خدمات به مردم در محل نماز جمعه توسط دستگاه‌های مربوطه حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از سیاست‌گذاری‌های نظام از طریق نماز جمعه به اطلاع مردم رسانده می‌شود، تصریح کرد: پیام نماز جمعه به مردم باید با ابزاری که در اختیار داریم تسهیل شود.

فلاح شجاعی به هجمه فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی به‌ویژه جوانان اشاره کرد و گفت: در حوزه فرهنگی دچار مشکل هستیم و این امر باید اصلاح شود و یکی از مراکزی که می‌تواند امور فرهنگی را اصلاح کند، نماز جمعه است.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام