نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

شرکت در انتخابات از نماز هم واجب تر است ( 4 اردیبهشت 96 )


حضرت آیت الله زین العابدین قربانی ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا طی مصاحبه ای با صدا و سیما سراسری و گیلان تذکراتی را برای مردم بیان داشتند .

نماینده ولی فقیه گفت : در ایام انتخابات قرار داریم که ان شاء الله باید در 29 اردیبهشت به سر صندوق ها برویم و رییس جمهور مدیر و مدبر و دانشمند و با شخصیت ، بدون زاویه با مقام معظم رهبری و ولایت فقیه و همچنین اعضای شورای های شهر و روستا را برای اداره مسایل جاری منطقه انتخاب کنیم .

وی تاکید کرد : این از امتیازات جمهوری اسلامی هست که کارها را به مردم سپرده و باید در سرنوشت خودشان اقدامات لازم بعمل آورذند ، یعنی افرادی را انتخاب کنند که در مدیریت کلان کشور و هم در مدیریت شهرها و روستا ها توانا باشند.

وی در ادامه گفت : ولی چند تذکر را بایستی در اینجا به همشهریان و هم استانی های خودم ، به گیلانیان ولایتمدار یاد آور شوم .

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : تذکر اول این است که افرادی که می خواهند در شورا انجام وظیفه کنند این شغل و مسئولیت را یک طعمه برای رسیدن به منافع شخصی، فامیلی، قومی امثال آن ندانند بلکه منظورشان خدمت برای همه مردم، اقوام با زبان ها و تیره های مختلف اعم از فامیل و قبیله و قومی بدانند و خدمتگزار آنان باشد .

وی ادامه داد : سفارش دیگر من به اطرافیان کاندیداها است. هواداران کاندیداها باید مثبتات فرد مورد نظر خودشان از قبیل: ویژگی ها، امتیازات، سوابق خوش خدمتی، عاقبت اندیشی آنان را بیان کنند و به دیگران تنه نزنند بگونه ای که یادآور انتخابات آمریکا باشند که مسایل توی رختخواب یکدیگر را بیان می کردند، در انتخابات باید تقوی سیاسی و اخلاق اسلامی را در نظر داشته باشند و به دیگران بی حرمتی و تخریب نکنند.

وی با مخاطب قرار دادن مردم گفت : اگرچه زمان رای گیری مصادف با کار کشاورزی است و مردم به کار زراعت و باغداری مشغول هستند ولی باید بدانند رفتن سر صندوق ها از همه این کارها واجب تر است و باید انجام این وظیفه را مثل نماز در سر وقت انجام دهند و اگر خدای ناکرده کوتاهی ای در این راه صورت گیرد پیش خدا مقصر خواهند بود زیرا یک رای هم در انتخاب فرد اصلح موثر خواهد بود .

آیت الله قربانی گفت : ان شاء الله مردم هم به این وظیفه عمل کنند تا بتوانیم یک انتخابات خداپسندانه و شهدا پسندانه برگزار نماییم ، شهدایی که خون خودشان را در این راه دادند تا این انقلاب و نعمت را برای ما به وجود آورند . به امید آن روز .

                                                                                                      والسلام          

زیر مجموعه: نکته ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام