نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

حضور ولایتی نویدبخش ساماندهی در دانشگاه آزاد است ( 12 دی 96 )


سفیر سبز : نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حضور علی‌اکبر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی نقطه امید و نویدبخش ساماندهی اوضاع در این دانشگاه است.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار با علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه افراد فرهیخته بسیاری در گیلان تربیت شدند اظهار کرد: کوشیار دیلمی، سلار دیلمی و ... از دانشمندان گیلان و منطقه دیلمان هستند.

وی به پیشگامی گیلان در تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور دارای اثرات خوبی بوده و از استادان خوبی بهره‌مند است.

امام جمعه رشت با اشاره به دیدار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آخرین سفر خود به گیلان، یادآور شد: به آیت‌الله هاشمی بیان کردم دانشگاه آزاد اسلامی جولانگاه سکولارها شده است.

آیت‌الله قربانی، حضور ولایتی به دانشگاه آزاد را نویدبخش ساماندهی اوضاع این دانشگاه دانست و تصریح کرد: امیدوارم اوضاع دانشگاه آزاد اسلامی با حضور آقای ولایتی و فرهاد رهبر ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای از استادان سکولار در دانشگاه آزاد اسلامی آبروی اسلامیت دانشگاه آزاد را بردند، متذکر شد: دانشگاه آزاد باید جایگاه خود را حفظ کند و امیدوارم با تحولی که در این دانشگاه ایجاد شده، بتواند به جایگاه اصلی خود برسد.

انتصاب‌های جدید مقدمه تحول مثبت در دانشگاه آزاد است

در ابتدای این دیدار رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون با عنایت مقام معظم رهبری دوره جدیدی را آغاز کرده و انتصاب مسؤولان جدید مقدمه‌ای برای تحول مثبت در این دانشگاه است.

علی‌اکبر ولایتی افزود : بنده از دوره دبیرستان از مطالب آیت‌الله قربانی در مجله مکتب اسلام بهره می‌بردم.

وی ادامه داد: ایشان همچنان در نوشتن کتاب مجاهد در راه خدا است و امیدوارم جامعه اسلامی از نوشته‌های ایشان بهره لازم را ببرد.

ولایتی به خستگی ناپذیری آیت‌الله قربانی در نوشتن اشاره کرد و افزود: آیت‌الله قربانی کتاب تمدن اسلامی را تألیف کرد و در این زمینه پیشگام است.

رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تحصیل یک‌میلیون و 400 هزار دانشجو در این دانشگاه، تصریح کرد: دانشگاه آزاد بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان محسوب می‌شود و در راستای ارتقای کیفیت این دانشگاه تلاش می‌کنیم تا حرف نخست را در آموزش عالی داشته باشد.

ولایتی به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی دوره جدیدی را آغاز کرده و انتصاب مسؤولان جدید مقدمه‌ای در راستای تحول مثبت در این دانشگاه است.

وی، گیلان را مهد تمدن شیعه خواند و بیان کرد: گیلان مهد دوستی و پیروی از اهل بیت(ع) بوده و در این راستا آل‌بویه از منطقه گیلان بغداد را فتح کردند و مدت 113 سال این شهر مهد تمدن شیعه بود ضمن اینکه شیخ زاهد گیلانی پایه‌گذار سلسله صفویه بود.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام