نماینده ولی فقیه در گیلان : دیدگاه (0)

لزوم افزایش بودجه حوزه‌های علمیه / شیخ زکزاکی‌ها پرورش‌یافته حوزه‌های علمیه ما هستند ( 3 دی 96 )


گیلانیان : نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت والای حوزه‌های علمیه گفت: بسیاری از روشنفکران علمی در دنیا نظیر شیخ زکزاکی ها از بهره‌مندان حوزه‌های علمیه ما هستند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی صبح امروز در جلسه شورای حوزه‌های علمیه استان گیلان به لزوم توجه بیش‌ازپیش حوزه‌های علمیه تأکید و اظهار کرد: باید برای جایگاه طلاب و سرمایه‌های علمی جامعه فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به پررنگ‌تر شدن فعالیت‌های علوم دینی و تربیت طلاب با راه‌اندازی حوزه بزرگ بین‌المللی امیرالمؤمنین علی (ع) رشت، افزود: اکنون با به وجود آمدن حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) رشت، فعالیت حوزه‌ها نمود بیشتری پیداکرده است و می‌طلبد چنین فعالیت‌هایی بیشتر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه باید بودجه حوزه‌های علمیه افزایش یابد، گفت: بعضی‌ها در برنامه‌وبودجه اعتراض کردند که چرا بودجه سال‌های گذشته حوزه‌های علمیه با سال جاری بودجه تغییراتی را داشته است درحالی‌که باید بودجه حوزه‌های علمیه افزایش نیز پیدا کند.

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما از 80 کشور جهان در ایران دانشجوی حوزه‌های علمیه داریم، خاطرنشان کرد: راهپیمایی شیخ زکزاکی ها و چهار میلیون نفر از طلابی که در سیل خروشان ملت‌ها همراه بودند همگی در حوزه‌های علمیه ما مشغول به تحصیل بوده‌اند و پرورش‌یافته‌اند.

آیت‌الله قربانی بابیان اینکه بسیاری از روشنفکران علمی در دنیا از بهره‌مندان حوزه‌های علمیه هستند، گفت: با توجه به اهمیت حوزه‌های علمیه باید مباحث و بسترسازی برنامه‌های آن ساماندهی و باقوت بیشتری هدف‌گذاری شوند./ منبع : فارس

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام