ایستادگی در مقابل استکبار با وحدت مسلمانان محقق می‌شود ( 15 آذر 96 )


سفیر سبز : نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در لبه سقوط از پرتگاه هستند گفت: با وحدت بین مسلمانان می‌توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در دیدار مردم و مسؤولان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) با تبریک این میلاد فرخنده و همچنین میلاد امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: هنگام تولد پیامبر اکرم(ص) اختلاف بسیاری در دنیا به‌ویژه در عربستان وجود داشت.

وی به پرستش 360 بت توسط مردم عربستان اشاره کرد و افزود: پیروان بت‌ها با همدیگر اختلاف داشتند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) با اخلاق حسنه و رفتار نیکو لقب امین قریش را گرفت، تصریح کرد: همه به امانتداری و صداقت پیامبر اکرم(ص) ایمان پیدا کردند.

آیت‌الله قربانی صداقت، امانتداری، اخلاق، ادب، منطق، رفتار و کردار نیکو را در جامعه اثرگذار خواند و بیان کرد: در گذشته هر کدام از گروه‌ها اعم از کمونیست‌ها و ... در ایران ادعا داشتند اما امام خمینی(ره) توانست کشور و بلکه دنیا را امن کند.

وی در ادامه به وحدت مردم یمن اشاره کرد و گفت: روز گذشته مردم یمن با تجمع بزرگ خود عبدالملک بدرالدین را به رهبری پذیرفتند و این امر نشان‌دهنده صداقت او است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به احترام گذاشتن دوست و دشمن نسبت به سردار قاسم سلیمانی، متذکر شد: حاج قاسم سلیمانی در دل‌ها جا دارد و اکنون به عنوان نخبه بین رزمندگان است.

آیت‌الله قربانی به ایجاد وحدت بین مردم با حسن عمل و حسن نیت توسط پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و یادآور شد: رسول اکرم(ص) فرمود؛ تمام مردم در برابر قانون مساوی هستند اما در دنیای امروز ظالمان بین‌المللی به خاطر روابطی که دارند آنها را آزاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه عربستان به عنوان رئیس کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل است، اظهار کرد: عربستان جنایت‌های بسیاری در کشور یمن انجام داده اما تازیانه قانون بر گردن کلفت‌های تاریخ فرود نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در گیلان به ایجاد وحدت توسط پیامبر اکرم(ص) بین مسلمانان اشاره کرد و افزود: 12 تا 17 ماه ربیع به عنوان هفته وحدت بین اهل سنت و تشیع نامگذاری شده است.

آیت‌الله قربانی با تاکید براینکه با وحدت بین مسلمانان می‌توان در مقابل استکبار ایستادگی کرد، متذکر شد: پیامبر اکرم(ص) این درس را به مسلمانان داده است.

وی به سخنرانی ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: اردوغان رئیس جمهور ترکیه نسبت به این موضوع به ترامپ هشدار داد اگر این اتفاق بیفتد تمام کشورهای اسلامی در مقابل آمریکا قرار می‌گیرند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در لبه سقوط از پرتگاه هستند، تصریح کرد: یک‌میلیارد و 500 میلیون نفر مسلمانان در دنیا وجود دارد و اگر با همدیگر متحد شوند می‌توانند در مقابل استکبار ایستادگی کنند.

آیت‌الله قربانی به هراس دشمنان از ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: تمام مردم ما به صورت یکپارچه در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

زیر مجموعه: خبر ها
به اشتراک بگذارید:
 

security code
تلگرام